tirsdag 16. juni 2009

Dekooo...

...pasje eller no' slikt?

Jaja, jeg var i alle fall på Panduro å kjøpte dette berømte limet/lakken.
Så stakk jeg innom Cornelias hus og fant noen søte servietter fra Greengate som jeg slo til på. Så oppdaga jeg at Cornelia (okay, kanskje ikke Cornelia selv, men...) hadde laga et "70%-reste-hjørnet", wuhuuu, der måtte jeg jo inn å se! Der fant jeg en søt tavle-greie, ikke helt den fargen jeg liker (ikke hvit med andre ord... hehe...), men er så glad i den hønsenettingen, og til 70% kunne jeg jo til noe bra av den!?


Kom ikke på å ta bilde før jeg satte i gang, så her har jeg hengt opp et par bilder og begynt å lime på servietter nedi hjørnet, hehe, jaja, bedre sent enn aldri..? :)

Så ble tavla dekopasjert (ehm...) med Greengate-serviettene!


Jeg ble såå fornøyd! Mangler fortsatt å henge opp mer stuff på den, men det blir! :)

9 kommentarer:

LillaLykke sa...

Wow! Så flott den var!! :)

Bo med barn sa...

Ja, det å være for glad i ting er nok noe som gjelder de fleste av oss:) Men tror nok mange har endel ting vi helst ikke vil ha og iallefall ikke trenger...og de skal jeg kvitte meg med.

Anetteshus.com sa...

Kjempe-fin!! Så flink du er:)

Ha en fin kveld!

Klem Anette:)

Babb sa...

Jøss, imponerende!! Sånn en vil jeg også ha!!! Må ta deg en tur over fjorden å spraylakke og deco... til meg også:)

moni sa...

Utrolig lekekr ble den:) Du er i slaget med spraylakken for tiden, du skulle få ha kommet her å sprayet litt hihi. decopage er så gøy for det er så mye fint og enkelt en kan gjøre. Tavlen din ble bare supersøt:) klem monica

Karna sa...

Dette ble jo rett og slett knall fint...og ikke minst likte jeg de kortene med seilskuter på også....kjøpte noen kort da vi var på Bygdøy i fjor som jeg enda ikke har somlet meg til å ramme inn....Kanskje på tide....

-70% kan vi ikke la være å bli fristet av...skulle vært mye mer av slike kjekke kroker... =0)

mi-rachel sa...

så fint.

M sa...

),O
lö,)
l),
l
Halloooo!
Så STILIG den ble!!
Du er flink! Skal du skrive noen visdomsord på tavlen? Eller er det en "beskjed tavle"?

Ha en fin dag, klem,M

fru Karlsen sa...

Hei!

Den ble kjempefin! Decopage er gøy!

Hilsen Inger