søndag 7. juni 2009

Challenge me? I challenge you!!

Hooi, jeg har fått utfordring fra kjære Glede! :) Litt spørsmål jeg skal svare så godt jeg kan på, here goes!



♥ Hva er du opptatt av for tiden? Meg selv, meg selv og meg selv... Neeeida, jeg er jo opptatt av blogging og loppemarkeder... Ja, også har jeg meldt meg inn i 3t, og jeg er som vanlig opptatt avat jeg bør gå ned 20 kilo, men hva hjelper det å være opptatt av det, burde kanskje gjort noe med det!! hehe... :)

♥ Hva har du på deg i dag? Utslitt joggebukse som holder på å gå i oppløsning i enkelte sømmer, t-skjorte med hull og grønne sokker... Jeg er en slamp, but a comfy one!

♥ Hva skal du spise til middag? Var hos svigers å spist viltkjøtt, yummy!

♥ Hva vil du gjerne lære deg? Selvkontroll og selvbeherskelse slik at jeg brukte mindre penger og spiste mindre sjokolade! Ja, også hekling da!!

♥ Hva hører du på akkurat nå? Joggeskoene til min kjære som tumler i vaskemaskinen og klikkinga fra tastaturet, både hos meg og min kjære...

♥ Hvordan er ditt favorittvær? En gnistrende vårdag, mild, men ikke varm, og med sol og uten vind... Sukk...

♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Det var de jævla 20 kiloene da... Også må jeg slutte å banne på bloggen min, det ække fint!

♥ Hva syns du om den personen som tagget deg? Hun er super, jeg liker henne, bloggen hennes, familien hennes, maten hennes og hjemmet hennes. :)

♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det ha vært? Oi, vanskelig spørsmål... Ikke fordi jeg ikke kan komme på en plass, men fordi jeg er av den typen som helst skulle bodd over hele verden! Så urealistisk sett: En passelig varm, begrodd plass på landet, der levestandarden er høy og jeg å min kjære kan fått oss spennende jobber... Finnes ikke?? Hrmf... Realistisk sett: Ved havet på landet rett utafor Trondheim, ikke for langt unna jobben... Kjeeeedelig... :P

♥ Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? Dagseng på verandaen!

♥ Hva vil du gjerne bli kvitt? Et forbanna skap fra IKEA som stjæler stua mi.

♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? Jeg skjønner ikke spørsmålet, hva mener du med den neste timen? Får jeg være der bare en time....? Kan'ke mene at det ikke kan ta mer enn en time å komme dit, snakker vi teleportering? Jaja, plassen jeg gjerne vil til akkurat nå er egentlig på stranda i Thailand der vi snorkla med alle de fine fiskene!

♥ Hvilket språk vil du lære? Spansk!

♥ Hva ser du etter i en venn? At vi kan være sånn passelig frekke mot hverandre uten at noen tar seg nær av det... :P

♥ Hvem vil du gjerne møte? Zachary Levi fra Chuck, digger kule geeks!

♥ Hva slags musikk liker du? Liker for det meste alt i Indie-stil

♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? I hate it all

♥ Hva er drømmejobben? Tja, jeg trives jo ganske godt som dataingeniør akkurat nå, men og jobbe med noe kreativt og visuelt som hadde gitt meg mulighet til å se verden hadde nok vært en drøm

♥ Har du noen favorittmodeller? Cindy Clawford, det er katta mi

♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på? Dagseng

♥ Beskriv stilen din? Stil og stil, det er kanskje å ta i, jeg liker det litt romantiske, men har også hang mot det fargerike og nostalgiske. Egentlig litt håpløs, blir litt irritert på meg selv!

♥ Hva var det siste motebladet du leste? I don't like them, they don't like me.

♥ Den siste cd-en du kjøpte? Ehm... Altså... Jeg ække kriminell... Men.... Kjøpte...? Pass...

♥ Hva hørte du på da du ble tagget? Svigerfamilieprating

♥ Hva vil du akkurat nå? Akkurat det jeg gjør, meeen hadde gjerne sett at det var fredag...


I challenge ElinSire og Moas tid og rom, håper dere tar utfordringen! :)

8 kommentarer:

Glede sa...

Takk. Nå har jeg og Herr Glede fått oss en god latter før vi skal krype til køys. Du er sååå morsom, jeg mener det! Og tusen takk for det fine du skrev om meg. Treffes snart?

Blandet loft sa...

Åh sø gøy, det med de stolene :D du må ta bildet va dem, og poste de, så får jeg se hvordan dine ser ut og ditt stoff da :-D

Guttemamma sa...

Å,så gøy å lese mer om deg!! Ha en artig uke:-)

Kari sa...

:o) Jeg smiler og koser meg mens jeg leser om det og av deg :o)

Og du har rett: Det er nok ikke lykken å være trangbodd med liten hage. Men jeg tror nok lykken er å ha det så pass varmt at det frister å gå ut for å gjøre hagearbeid i det minste?
Ha en fin dag videre :o)

Kari sa...

Ops! Det heter om deg og av deg.... Sorry :o)

moni sa...

hihi så herlig skrevet:) Nå føler jeg at jgkjenenr degh litt bedre:) Klem fra Monica som snartmå tilbake til malekosten....

Ingunn sa...

Så artig innlegg.

Nå kjenner jeg deg bedre.

Klem og ha en fin uke fra ingunn :)

amatørfotografen sa...

Heisann :)
Så du hadde utfordret meg :) Jeg var litt opptatt da jeg så det og har glemt det siden -sorry meg...
Jeg har nok ikke så lyst til å ha et sånt innlegg på siden min fordi bloggen min er en fotoblogg. Jeg blogger ikke om alt mulig hvis du skjønner?
Håper du synes det er greit og har forståelse for det og at du ikke slutter å besøke bloggen min av den grunn. Koselig at du stikker innom, og jeg setter stor pris på kommentarene dine :)

Ha en alle tiders kveld!