torsdag 25. juni 2009

Ah, NÅ er det sommer i Trondheim

Og det er heeerlig! *Lykkelig*

Etter jobb i dag dro kjære ut for å fly med paraglider'n sin mens jeg og Cindy kosa oss ute! :)


Bladet var på plass, og det var isteen også!


Denne mugga og glasset kjøpe jeg på Kremmerhuset i går, de er i plast og jeg ELSKER dem!! Hihi...


Mmmm, iste med isbiter, gjør det enkelt og lager Lipton Peach iste fra posen, synes den er så god!

Cindy syntes det var litt varmt i dag, så hun fant skygge der hun kunne!





Jeg har lyst på nytt teppe jeg kan bruke ute, men dette er så praktisk for det er helt glatt på baksia (som strengt tatt er framsia når det brukes inne... :P) så det fester seg ikke gress på det!

12 kommentarer:

moni sa...

Det så herlig ut å kose seg ute på pledd med pus, blad og iste fra lekekr kopp og mugge. Ser jo så ekte ut den åplastserien:) Det kan vi like:) Dete r så herlig med gode sommertemperaturer og vi må bare nyte det mens vi har det! Ønsker deg en nydelig dag imorgen og en riktig fin helg:) klem monica

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Så koselige bilder, fortsatt god sommer til
deg :)

Klemmer

mi-rachel sa...

kos deg i varmen.
søtt glass og mugge!

M sa...

Stakkar puuuuus.....leter etter skygge?
Det var veldig fin plastmugge!
Mye finere enn min kjøpt på biltema!
Jeg tror jeg må innom Kremmerhuset i morgen, jeg..
Vi har alltid en mugge med vann i kjøleskapet...så jeg kan godt forsvare å kjøpe ny...
(..å GID den andre LEKKER...!!)
Ellers må jeg si at jeg ble imponert av lampen som du pyntet opp!
Klem, M

fru Karlsen sa...

Hei på deg!

Koselige bilder! Sommer er hærlig!

God sommernatt

Klem Inger

Karna sa...

Jepp...endelig er sommeren her. Blir ganske så hett her på kontoret, men jeg får holde ut noen timer så er det rett ned til sjøen....
Så koselige bilder du viser, ha en strålende fin helg!

Kristine sa...

Hei :) havnet innpå bloggen din for første gang i dag og tenkte legge igjen en liten hilsen! Endelig sommer i Trondheim ja, er det ikke deilig!! :-D
Så stilig den lampa ble...er ikke mye som skal til for å fikse ei traust furulampe altså!
hilsen fra Kristine

borettslaget sa...

Så gøy med deg som følger! velkommen, velkommen :-D
Huff ja, er så rart med Trøndelag, når det først blir fint vær så slår det liksom skikkelig til med 25 grader til laaaangt på natt nesten, men jeg klager IKKE altså ;-)
Du må få tatt deg en tur til Bruktbo ja, onsdagen er fin dag å dra på, da har de jo åpent til kl 6!! men ikke i finværet nei...man vet jo aldri når det forsvinner, så spar det til en regnværsdag ;-)

Kristine sa...

haha...jeg var visst inne på boretslaget jeg bor i sin mailkonto (gmail) når jeg la inn den siste kommentaren fra meg, men det er meg Kristine fra UrbanREtro som la in den over her altså, hehehe...

Tina sa...

Arti arti, ja stakkars de firbente, det er vel som å gå med bobbeljakke! Dem er nå snedige å disse kattene! Hørlig vær ja, håper det varer lenge...

Anetteshus.com sa...

Så flotte bilder!! Herlig med deg varme, deilige været vi har om dagen!!

Ha en fin helg!

Klem Anette:)

Shabby Charm sa...

Så skjønne sommerbilder du viser og tusen takk for veldig hyggelig kommentar hos meg.

Klem fra Maia