søndag 17. mai 2009

"Utsikta" mi

Jeg bor i et mindre pent borettslag på Byåsen i Trondheim, så utsikt er det lite med.

For lenge siden var det en gård her, en svær en! Jeg mener det er slik at det er det originale huset på gården som er "utsikta mi", og jeg tror faktisk de ikke har lov til å rive det. Så jeg regner meg selv som heldig, tatt i betraktning at jeg bor på Byåsen i Trondheim, som sagt.


Huset er utrolig vakkert, et slik et skulle jeg gjerne bodd i!


Just for now (og frem til jeg vinner i lotto) får jeg vel holde meg til leiligheta i den stygge, gule og orange blokka mi.... :P


Det er forresten ingen som bor i huset, jeg er ikke så creepy at jeg driver og snikfotograferer andres hus... :P Huset inneholder borettslagets kontorer og resten leies ut til beboerne som selskapslokale.

5 kommentarer:

Babb sa...

Hehe, bra du nyter utsikten, den kunne være myye værre;-)

texy texasgirl sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min=) Flotte bilder fra drømmegården! Og mange flotte innlegg siste uka! Produktiv du;)Nyt siste timene av nasjonaldagen !!

Dilldall-Nina sa...

Dette var ikke den verste utsikten man kan ha ;)!

Karna sa...

En vakker bygning, likte utsikten din jeg...Vet ikke om jeg er helt enig om at det er godt med gode hjelpere i hagen, så snart jeg fikk lagt jord i bedene, var Dennis der og "hjalp" til å grave...tok noen bilder som jeg skal legge ut...men slik er det med valper så jeg får vel holde ut, til neste år kommer han vel bare til å ligge og sole seg slik Oliver gjør...

Ninas Drops sa...

Det er lov å drømme...koster ikke no...så...plutselig en dag...kommer den til å gå i oppfyllelse..bare vent...
MEn...du det ser da unektelig kjent ut det der...på gresset under her...*fnis*
Drops