lørdag 30. mai 2009

Ut på tur!

I helga er jeg hos søs! Koser oss i finværet! :)


Måtte nesten ta med et slikt kost og brett til søs også, gjett om jeg følte meg smart på båten... Møtte på en av grunnleggerne av firmaet jeg jobber i når jeg var på båten, han lurte på om jeg brukte å sope opp etter meg når jeg var på tur... Ehm... :P Men det ble i det minste kost og brett på søs! :D

Her er det tre herlige barn, så slappe dager blir det strengt tatt ikke, men ååå, så koselilg!! Nå er barna i seng (sover sikkert snart også) og vi skal snart ut å slappe av i badestampen. :)


Dette bildet er tatt fra loftstua ved siden av "rommet mitt" ved midnatt i går, ååå, som jeg elsker å være på landet! <3

Søs driver å klager på at hun ikke har noe å blogge om, men her er det så utrolig mye fint, både nytt og gammelt! Masse ikke en gang jeg har sett! Så den unnskyldninga funker ikke lenger søs! ;) Derimot kan du spille "har-tre-barn"-kortet, fortsatt valid det! ;)

2 kommentarer:

Babb sa...

Hehe, jeg ble veldig glad for kost og støvbrettet da, men mannen i huset nekter å bruke det...litt for feminint:)
Koselig med besøk for både liten og stor( hvor er tante?? ), men slappe dager med 3 små under 5 år blir det ikke. Men de er sååå gode da:)

Hulda sa...

Så fine ting til hagen som du fant på obs. :) Det har lett for å bli med mer hjem enn man egentlig hadde planer om, ja. :)

Kortene mine har jeg laget av gamle blomsterplansjer. Forandrer litt på farge og størrelse.