tirsdag 5. mai 2009

"Samlingen" min

Som alle andre bloggere er jeg på stadig utkikk etter stuff fra Cathrineholm!

Dette var mitt første funn og fortsatt den jeg er mest fornøyd med! Den er ikke i helt god stand, men det synes jeg er heeelt greit, sjarmerende! :)


Funn nummer to og tre er gjort på internett. Kasserollen er jeg veldig fornøyd med, fin stand, har fått plass på verandan med masse stemor i!


Kaffekanna var ikke grønn som jeg trodde da jeg så bildet, ikke var den i god stand heller, men synes den ble fin på verandan sammen med et par krakker jeg prøvde å gjøre shabby. (Et ikke spesielt vellykka prosjekt :P)

3 kommentarer:

Babb sa...

Nice!
1. Når skjedde dette kjøpet?
2. Hvorfor har ikke jeg fått det med meg?
3. Hvordan er statusen på krakken?

Datt sa...

1. Fikk den for et par uker siden.
2. Fordi jeg ble så misfornøyd når den kom.
3. Krakkene ble et uheldig prosjekt, får se om det blir bra med voksduk!

Dilldall-Nina sa...

Jeg har også veldig sansen for Cathrineholm. Lykke til med blogging. Jeg hopper innom igjen jeg ;).