torsdag 7. mai 2009

Rydding av tapt sak

Det er da media/gjeste rommet vårt. Plana er at vi etter hvert skal bruke dette som soverom, det er en god del større enn det vi har nå. Når vi flytta inn var vi veldig fornøyde med å ha muligheten til å ha et mediarom! Vi er begge dataingeniører med hver vår store pc i tillegg til at vi har playstation, x-box og både nintendo gamecube og nintendo wii (om det brukes? Ikke egentlig...). Vi har jo selvfølgelig det vanlige også, som tv, dvd-spiller, dekoder, forsterker og surround-anlegg. Kan dere se for dere hvor mange ledninger som ligger rundt omkring i rommet her...?? Uansett hva du ser for deg, det er mer!

Nå holder vi på å mote oss opp til å pusse opp. Vi har for ikke mange uker siden mala gang, yttergang, do og stue, i tillegg til mine prosjekter som går ut på å male kommode, et par nattbord, tallerkenhylle, osv... Jeg skal legge ut bilder når vi kommer i gang her, but don't hold your breath! :P

Her er da min plass, where the magic happens... hehe... :)


Og er her resultatet av noe av den malinga mi.

Denne kjøpe jeg på en bruktbutikk (Tante Isabel) i Trondheim, var trehvit men har nå blitt fin og hvit! Den er ikke så veldig stor, men det gjør den opp for i sjarm! :) Her ser dere fatene mine fra The Friendly Village i sitt rette element, er de ikke fiiiine? Skoene er mine, tenkt at de faktisk passa på mine føtter en gang!


Under henger en loppe jeg fikk av mamma, synes den er så kul! Takk mamma! ;)

5 kommentarer:

Babb sa...

Nice nerdeplass! Så jo itj rotåt ut i hele tatt;-)Fin hylle ja, bære mi som e finar, takktakk! Skoilla hatt mæ ein par te egentlig, på romme te ungan med bøker i. Krysse fingra for at det dukke opp nå bra på loppis på lørdag:-)

Glede sa...

Det vanlige!! Kremt! Jeg og Herr Glede lurer litt på om vi er de eneste som ikke er helt " vanlige"...? Surroundanlegg liksom. Akkurat. Mikroanlegg! Det er tingen.

Datt sa...

Ikke rotete på nerdeplassen min nei, legg merke til klippinga av bilde, ingenting over og ingenting under... hehe...

Okay, kanskje surroundanlegg ikke er helt vanlig, men ekstremt plasskrevende er det i alle fall! :P

Karna sa...

Mangler ikke duppeditter med andre ord, skjønner du måtte ha et eget rom...hi,hi...

Nydelig tallerkenhylle du fant på bruktbutikk, lykke til med oppussing og god helg!

Guttemamma sa...

Takk for koselig hilsen fra deg og velkommen i bloggverden:-)
Flott tallerkenhylle!! Ha en toppers helg,klem fra Anette