mandag 4. mai 2009

Raiding av bruktbutikk

Leverte bilen på EU-kontroll i dag, hadde noen minutter til overs og stakk over gata på en bruktbutikk.

Søs nevnte at hun likte små skåler når vi var på shopping for en stund siden, etter det hadde vi "svigersøsken" over på taco og jeg innså plutselig at jeg faktisk ikke hadde noe særlig skåler selv heller! Har sett litt etter på loppis, men ikke helt funnet noen. I dag traff jeg virkelig jackpot'n på bruktbutikken, masse søte små skåler!

Denne fant jeg to av, vil du ha en søs?



Denne er til deg søs, hvis du vil ha den! Den er likedan som den jeg kjøpte til deg på loppis for noen uker siden!
Fant også 4 duker som den her, 10 kr per stykk, damen i disken angra seg visst når hun så det...
Åsså fant jeg jo selvfølgelig et par småting til, tro brett og to små vaser og en lysholder



Måtte ut med 185 kr til sammen, alt i alt er jeg veldig fornøyd! :)

2 kommentarer:

Glede sa...

Fin fangst! Så snill du er som handler til søstersen! Nå må jeg seriøst logge av. Har surfet i blogglandia i flere timer, etter en uke nesten uten blogging. Helt rar i hodet.

Tove sa...

Masse fint søs! Og selvsagt vil jeg ha den superfine skål snille du, takktakk:-)