onsdag 20. mai 2009

På toppen av nattbordet

På toppen av nattbordet jeg viste for noen dager siden har jeg stilt ut noen ting jeg liker så godt.


Speilet er toalettspeilet som fulgte med nattbordet, det har en liten hylle nederst som kan felles opp, slik som de hadde før sa mamma! :)

Oppstilt på speile er det er fat jeg har arva, fra.... ehm... Hvor kommer det fra mamma? "Mor på Rømmen"? Vell, søtt er det i alle fall, "Flink Pike" står det... :)

Tallerkenene er fra "The Friendly Village" som jeg skrev om tidligere.

Skåla kjøpe jeg når jeg og søs bestilte varer på en bruktbutikk på nett, jeg er så glad i den, fungere til og med til mer enn pynt innimellom!


Jaja, dett var dett, ha en fin kveld!

3 kommentarer:

Babb sa...

Masse fint ja:)

moa sa...

hei -
og takk for koselig hilsen fra deg!
så skjønne ting du viser, tallerkener og bollen med roser...ser jo faktisk ut som samme serie som jeg har i liten utgave..

moaklem

vivian sa...

Så gøy! Fint å stille ut tingene.
Jeg liker også at tingene blir brukt. Den bollen kan brukes til alt fra fruktskål til å ha blomster i. Lekkert!

Ha en deilig dag! :-)