mandag 18. mai 2009

Nattbord på kjøkkenet...

Det er jo galskap! Men, det er akkurat det jeg har for øyeblikket.

Vi har et ganske spesielt opplegg. Vi har et lite soverom, der har vi senga, men den dekker hele rommet og det er ikke plass til noe nattbord. Det andre soverommet, som er en god del større, bruker vi så multimediarom. Plana er å bytte om etter hvert, og DA skal jeg ha plass til dette nattbordet ved senga! Har også et annet som står på badet og venter på å plass, skal vise det senere.

Dette nattbordet kjøpte jeg da jeg og mamma var på loppis hjemme, måtte blø 50 kr for det med et gammeldags lite toalettspeil. På det tidspunktet var det gult, grønt og litt blått, og det hadde stygge trefargede knotter. Ille! Har desverre ingen bilder av det "før", har vært litt dårlig til å ta slike bilder, men skal bli bedre fra nå av!
Jeg mala det i alle fall blankt hvitt med bengalack og tok på glassknotter.


Synes det bli riktig så koselig, blir bra ved siden av senga dette!

9 kommentarer:

Guttemamma sa...

Et virkelig flott møbel,det var du heldig med!!

siren sa...

Flott kommode,og så syns jeg du har en helt nydelig utsikt! :)

For å lage en sånn skrift så printer jeg først ut den teksten som jeg vil ha. Deretter fører jeg teksten over på det møbelet som jeg skal male med blåpapir...og da er det bare å male i vei med en stødig hånd! :)

Babb sa...

Kjempefint! Og jeg ser for meg hvor stygt det var før...hihi

ALIN sa...

Heisann! Takk for kommentaren på bloggen min:) Det var da et superfint nattbord!
:) A.

Crinoline sa...

Nattbordet er kjempefint.Jeg er også på jakt eter et nattbord jeg skal pusse opp.Vi skal ha det på gjesterommet på hytta.Ønsker deg en fin uke.

camilla sa...

Hei :)

Så fint det var.. Litt vittig, for jeg har nesten samme selv. Men jeg fant mitt på hytta. Pusset opp og malte det...:)
Klem C

Anettes hus sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:)

Sååå flott nattbord!! Lekkert!

Ha en fin uke!

Klem Anette:)

Rosa Hemmet sa...

Hej svej!

Vad fint sängbord, jag älskar verkligen modellen på det. Bland de snyggaste jag sett faktiskt. Blev supersnyggt i vitt :)

Karna sa...

Skjønner deg godt jeg, hadde også hatt dette fremme hvis det var mitt....Gjør ikke noe at det er på kjøkkenet, var kjempe fint!