onsdag 6. mai 2009

Matter

Jeg har sett at disse plastmattene med knallfarger har blitt så populær i det siste (høres det ut som om jeg er 100 år gammel nå..? :P). Selv fikk jeg med ei stor matte i grønt og hvitt når mamma og pappa flytta i fjor, den fikk plass på verandaen. Verandaen min er i utgangspunktet i betong, men det er lagt tregulv oppå. Det betyr at en del løv og annet rask legger seg under og det blir seende ganske ekkelt ut synes jeg... Nå har jeg matta mi oppå og jeg liker verandaen sååå mye bedre! :)


Når jeg var ned i kjelleren for et par uker siden oppdaga jeg at det lå jo faktisk en plastmatte på gulvet der også. Den lå igjen etter min svigerinne som eide leiligheta her før oss. I dag tok jeg den opp, har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal ha den enda, men synes den er veldig søt å vil passe bra inn her! Bare jeg finner riktig plass til den...

3 kommentarer:

Glede sa...

Så mye nytt hjemme hos dere nå, at jeg må seriøst komme å se snart! :)

Babb sa...

Hehe, husker godt den grønne ja. Ha ALDRI trodd at noen av oss noensinne ville bruke den igjen! Den andre har passet godt på min veranda...hehe

Datt sa...

Ja, Glede, det skal vi få til snart! Enten får vi prøve å holde Lille Glede våken litt lenger en kveld, eller så må vi klare å finne en ledig helgedag! Denne helga kommer svigers oppover, men de skal vel på konfirmasjon en dag, skal finne ut hvilken! Kanskje vi kan dra rett hjem hit etter et loppemarked...? hehe...

Jeg husker ikke hvor vi hadde denne matta søs, var det ut på verandaen foran huset?
Den blå tror jeg blir innematte for øyeblikket, jeg har akkurat flytta den fra stua til gangen, spørs om jeg må vei å flytte den til kjøkkenet snart... :P