lørdag 9. mai 2009

Loppespeil

På det tidligere nevnte loppemarkedet fant jeg jo faktisk noen få ting! En av disse tingene var et speil. Det var i gull, ikke helt min greie, så spraylakk ble kjøpt inn! Dette ble min første runde med spraylakk, utrolig nok. Nå er jeg HELT frelst! Kjempefornøyd med speilet, men har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal ha det. Jeg leste for en stund siden på en blogg om at bloggeren hadde vegring for å sette spiker i veggen, jeg er akkurat slik! I tillegg har jeg akkurat mala stua, det fører til enda større vegring... Jeg hadde en spiker stående, foreløpig får speilet henge der.

Før



Etter

4 kommentarer:

Glede sa...

Så fint det ble! Skal si oss du er effektiv, eller skal jeg sitere Herr Glede; "Kass f.. ha ho vunne det?". Hehe.. Takk for en kjempefin dag sammen med dere! Herlig. Det bildet med sjokoladen og melonen ble stilig. :)

Guttemamma sa...

Ble rett og slett superfint!!!

Babb sa...

Oii!!! Kjempefint! Da blir det å lakker 3 stk gullrammer som jeg har liggende, men kanskje de blir sølv..hmmmm. Skal hive meg rundt å male settekassen i dag, fint regnværsarbeid:-)

Niamh sa...

Kjempefint- god jobbet Elin!