lørdag 9. mai 2009

Loppegalskap

Jeg og Glede var på loppemarked i dag! Det var SYKT mye folk, tror nok ikke jeg har opplevd lignende.

Køa var enda lengre bak oss, skal ikke legge ut bilde, er mange ansikt med, kanskje ikke alle vil være dokumentert i kø inn til loppemarked... :P

Enkelte hadde visst stått i kø en time før det åpna... Når dørene åpna ble det virkelig trengsel og underveis satt vi virkelig fast! Jeg satt meg på huk for å se i en boks under bordet og hadde kjempeproblemer med å komme meg opp igjen! Galskap... Fikk ikke med meg så mye heller, Glede fant enda mindre. Men det var helt greit, vi hadde det uansett trivelig! Og etterpå dro vi hjem til meg og spiste lunsj med våre menn og Lille Glede. Runda av med litt sjokolade, vannmelon og titt i interiørblad. Takk for besøket! :)

1 kommentar:

Babb sa...

Herregud, ska ikke klag vi da, va vel kanskje 10 stk som stod i kø fra 10 minutter før det åpnet...forskjell på by og land ja!