tirsdag 19. mai 2009

Litt mer spraying

Lakkerte et par ting jeg faktisk er sånn passe fornøyd med (og som er hele) også da!

Denne fikk min kjære i julegave fra jobben med noe slikt spekepølse-greier i. Jeg tenkte at den kunne bel brukes til noe og tok vare på den.


Synes ikke den var spesielt fin, kanskje den ville vært bedre i hvit?? Tja, alt er vel bedre i hvitt... hehe.... I tillegg pussa jeg den litt, klare selfølgelig ikke vente til den var helt tørr, så det kunne vært bedre, men d ble vel greit nok.



I tillegg hadde jeg ei svær kurv jeg trodde villa passe som hvit.


Og det gjorde den! :)


Det var den ettermiddagen... :)

5 kommentarer:

Babb sa...

Wow! Du e herved kronet "Spraydronninga"!!
Alt ble kjempefint;)

mi-rachel sa...

litt spray gjør susen.

Guttemamma sa...

He he, ser du er født i 84, så du skal se det kanskje blir mer å gjøre etterhvert..??:-)
Så utrolig fin den kofferten ble da, du er jo blitt rå med den sprayinga di!!! Kurven og ble kjempefin!! Ha en fin langhelg!! Klem fra Anette

Ninas Drops sa...

Herlig..det er jo så gøy..
Og resultatet ble fresht...
Jeg lakket noe i går jeg og...3 lysestaker og to sink hus..hihi...
Skal legge det ut etterhvert kanskje...
FOr øyeblikket holder jeg på med lys og servietter...helt dilla...
Lager fine sommergaver til barnehageansatte i barnehagen der Lille Pastill går..kuli...

LysDrops

Hege - BOLIGglede sa...

Moro med spray ja! Prøvde meg på det jeg og.. lettvindt og fort gjort:) Ble fint sys jeg.