onsdag 13. mai 2009

Lagringskurv

Det skjer ikke så mye nytt her akkurat nå, veldig travelt på jobb, to uker til vi spiller et program jeg har jobba på i et og et halvt år nå! Spennende, stressende, skremmende... :P

Uansett, kan vise litt gammelt snækks!

Denne kurva var egentlig brun, en dag tidlig i min "malekarriere" hadde jeg litt maling til overs og gikk på jakt etter noe å male. Da kom jeg over denne, og satte i gang! Det viste seg å være et hel.... arbeid, ikke ble det helt bra heller!


Nå er selvfølgelig livet mitt blitt letter, etter min venn spraylakk og jeg møttes...

Menmen, kurva har blitt lagringsplass, den står i gangen og oppi er det luer, votter, ullsokker osv.


Må innrømme at jeg er veldig glad i den selv om den ikke ble helt bra, synes den er sjarmerende og praktisk! For å skjule litt rot har jeg lagt et av mine bilder oppå. Hadde hengt på veggen tidligere, men nå har veggen blitt så fin å hvit at den skal få stå naken å lyse opp litt! :)

1 kommentar:

Babb sa...

Fiin ja! Spraylakken og jeg har en date i morgen, rammer og knagger skal bli fine og hvite(el sølv) :-)