fredag 15. mai 2009

Jeg sa PUFF!

Men ingen ble borte eller no' slikt da, jeg mente ikke slik *PUFF*, men en sånn en du kan sitte på og lagre ting i!

For et (par?) år siden var jeg med mamma på Fretex her i byen, der falt jeg for noen puffer, synes de er så sjarmerende, og ikke minst praktisk!

Jeg har to i rød/rosa, de betalte jeg 75 kr stykket for (HA, hadde betalt mye mer! :P). De er fulle av barneleker, tantebarn synes det er stas. :)




Jeg har også en i grønn, den er fylt til randen av vesker. Jeg måtte ut med 125 bøkks for denne, ruinert! :P


Jeg skulle gjerne hatt hvite føtter på alle tre, men tørr ikke helt å sette i gang med dem, litt redd for å ødelegge, liker dem så godt.

6 kommentarer:

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg ! Artige puffer, synes de er sjarmerende som de er jeg.

Ønsker deg en flott 17.mai. Kos deg og spis mengder med is!!!
Go`klem

Ninas Drops sa...

Ja slike puffer er fine...Har en i kikkerten der jeg bor..hm..men jeg må jo ha plass til alt sammen...Mr.drops blir snart "nuts" her vettu...
Ser du har vært rundt med spraylakken og...det er jo så moro...jeg har jo blitt litt dreven etterhvert jeg da..hihih....Mye raskere på småstæsj i hvertfall...
Oki, skulle visst ikke sitte her akkurat nå..men jeg bare måtte...abstinenser vettu...Tuddelu...

Ninas Drops sa...

Å du..bare kom hhiihiii hvis du finner ut av hvem jeg er vel og merke..hihi...

Mia sa...

Hei på deg, Datt! Nå måtte jeg bare innom og hilse på deg, og takke for dine koselige hilsener hos meg. Og hva ser jeg; de herlige puffene jo! Og jeg også liker de slik de er, med brune føtter og det hele (men jeg har en tendens til å like brune møbler, jeg da... En fortreffelig 17. mai helg ønsker jeg deg.

Babb sa...

Fine som de er ja;-)

mi-rachel sa...

oj..disse var jammen fine!
heldiggris :)