onsdag 6. mai 2009

Hvor skapet skal stå...

Jeg hadde helst sett det på dynga, men siden jeg strengt tatt masa meg til det for noen år siden og det egentlig ikke var billig nok for to studenter, blir det litt drøyt... På den tiden hadde vi bord, skrivepult og tv bord som passa til, det har vi ikke nå. Det svære skapet står der på stua og passer ikke til noen ting! Det er kjøpt på IKEA og er i typisk lyst tre, inni er det glasshyller. Min langsiktige plan er enten å selge det eller å male det å sette på nye knotter. Grunning og hvit maling er allerede kjøpt inn men jeg har ikke helt klart å mote meg opp til å begynne. I tillegg til å være lite pent i seg selv er det veldig rotete inni, dette har jeg planer om å gjøre noe med når jeg får bygd opp motivasjon. Kanskje over helga... Uansett, jeg har gjort en ting for å gjøre det litt bedre! Husker du de dukene jeg kjøpe på bruktbutikken for noen dager siden? En av disse her jeg hengt opp i nederste skapdør. Tok bare en brun (hamp?) tråd rundt. Jeg synes det hjalp litt, men et litt tetter stoff skal henges opp som "gardin" inni etterhvert! (Puh, mye arbeid på det j.... skapet! Kanskje dere ser det på finn.no snart... :P )

3 kommentarer:

Babb sa...

Så smart og det vart likar da! Men du kan no prøv å legg du ut på finn, veit jo aldri, plutselig e det nånn som vil kjøp det;-)

Glede sa...

Studentida er over, da er det lov å bytte ut IKEA-møblene hvis man føler for det. Det har i alle fall vi gjort, bare noe småtteri igjen. FINN er en fin plass, solgte alt i den forrige annonsen min (Så er det jo et bedre alternativ enn å slenge det på dynga, det er jo et fint skap!). At vi fortsatt ikke har stuebord etter at vi solgte det forrige på FINN, trenger vi ikke å snakke så høyt om. :)Når det er sagt, var det kreativt å pynte med den duken da!

Ninas Drops sa...

Hi hi..ja er det ikke slik da at "smaken " endrer seg litt...
Vet du..jeg likte skapet med den duken inni jeg..moro og nytt...
Skal bli spennende å se om du legger det ut fresht og nytt eller om du sender med en finnkode for hvor man kan kjøpe det...hi hi..
Flotte ting du har funnet på bruktbutikken og synes jeg..jeg har en slik kjele helt i god stand kjøpt for et par uker siden..den var hvit og oransj..så kul..og du...den funker på induksjonsovnen vettu...
Oki, her regner det visst igjen...*sukk*
Ha en fin ettermiddag=)
Drops=)