lørdag 30. mai 2009

Holy guacamole!

Jeg fikk award! :-O
Det var ikke ventet, har ikke holdt på lange stunden, kjempegøy!! :D

Tuuusen takk til Ingunn og Linda som har den koselige bloggen Hjemmets gleder!


*STOLT*

Nå er det vel slik at jeg skal gi den videre til mine favorittblogger..? :)

1. Okay, first of all, bloggen til denne damen fikk meg hekta på interiørblogger, interiørblogger inspirerte meg til å begynne å male og spraye og stæsje og styre, og til slutt måtte jeg jo bare starte egen blogg... :P Glede, denne er til deg! :)

2. Jeg ser at min absolutte favorittblogg har fått denne før, ikke så rart, men jeg gir den til henne uansett! Drops, you rule! ;)

3. Også sender jeg den til en blogg det ikke er så lenge siden jeg oppdaga, som er såå fin! The Lavendar Room, værsågod! :)

For ordens skyld, regler for awarden:

1. Kopier utmerkelsen til din side.

2. Link til den som gav deg denne.

3. Gi awarden videre til andre bloggere.

4. Link til disse fra din blogg.

5. Legg beskjed til deres blogger at du har noe til dem.

Ingen kommentarer: