mandag 25. mai 2009

EU-kontroll og bruktbutikk igjen...

I dag var jeg innom å fikk det siste på bilen fiksa og den endelige EU-kontrollen gjort. Som sist gikk jeg en tur på bruktbutikken mens det pågikk!

Sist jeg var der fant jeg ei skål jeg syntes var heeelt nydelig, men til 250 kr fikk den bare stå! Denne gangen sto den på samme plass, fortsatt litt dyr, men til 150 kr kunne jeg bare ikke motstå!


Det er ikke noe kattemat i den, Cindy måtte bare sjekke for å være sikker!
Fant et par andre søte ting også, men disse lå fra 5 til 15 kr.

(Fortsatt ikke noe kattemat...)


(Denne gangen lot hun seg ikke lure)

Ble et nytt tilskudd på et av pyntefatene mine også, den lille mugga bak det lange lyset... Ser du ikke?? Bak der!!


De hvite der er pimpa i dag også, slik var de før: (mala den hvite for et par måneder siden)


Jeg ble så glad i den nye skåla mi at jeg måtte fnne en bra plass til den. Jeg har et skap med glassdører på kjøkenet der det var fullt kaos inni!


Satte i gang å fikk rydda å vaska inni der. Fortsatt langt fra perfekt, men i det minste mye bedre! :)


Synes det ble så koselig med spilet der oppe øverste hylle.



Krukka med "Rosiner" på ble også med hjem fra den bruktbutikken i dag... :)

15 kommentarer:

Babb sa...

Oioi, lekre skåler! Skapet ble jo fint, gleder meg på nye kjøkkenskap jeg også nå:)

Camilla at home sa...

Heisann:) Høres spennende ut med husplaner i utlandet på landet:) Gleder meg til vi kommer igang med våre planer også! Ha en finfin kveld videre:)

Karna sa...

Jeg har en helt lik skål som jeg fant på loppis for noen år siden, er kjempe skjønn..

Tina sa...

Åj bruktbutikk hvor var du. De søte kaffekoppene i skapet ditt var jo utolig søte da. Kjmepefine! :)

M sa...

Dere er alle så flinke å finne ting!
Skal prøve å finne et verksted neste gang i nærheten av en butikk, sist gang holdt jeg på å kjede vettet av meg, i kø på biltilsynet.
Ellers håper jeg at du kommer innom meg, litt mer humørfyllt innlegg denne gangen, kan du noe på M N O P som kan puttes i Norgesglass?
Kom til meg!
Klem!

M sa...

Så gøy at du blir med.
Nå fikk jeg lyst på lakris!!
Å nei....slankekuren bye bye....
(...det samme vanlige, begynner mandag, slutter på tirsdag..)
Klem fra meg!

Bo med barn sa...

Skåle din var kjempefin. Der gjorde du et varp!!

moni sa...

takk for skjønn kommentar bloggen min:) den skåln var kjenpefin,jeg har et fat som er lik som jeg har arvet av min kjære sin farmr. det fatet er j veldig glad i:) Det er veldig kjekt å gå å kikke i bruktbutikker og enkan gjøre mange gode kupp:) Ønsker deg en nydelig dag:) klem

A home far away sa...

Ahhhh en sån söt katt!

Kram Gunilla i Singapore

Linda sa...

Så fint du ryddet da. Og fine ting du fant.

Klem fra ingunn :)

Missfryd sa...

En katt med sans for kopper og fat?:-) Stilig!
Lekre skåler.
:-)

Glede sa...

Så fine skåler! Hvilken bruktbutikk er dette da tro? Ble fint i skapet, alltid godt å få ryddet litt. :)

Kristin sa...

Har også tro på at det blir fint som hvitt ja!!
Ha en fin kveld
K

Trude sa...

Takk for kommentaren på bloggen min. Kjempefin blogg du har. Og mange fine ting. Hekleputene var faktisk ikke så vanskelige å lage. Har bare strikket før. Og med litt instruksjoner fra min mor så klarte jeg å hekle dem. Gøy!

Camilla sa...

åå..nå kom jeg på at jeg ville ha noen fine skåler til hundematen.. hehe hundens skåler må jo matche resten av interiøret.. hihi :-)