torsdag 14. mai 2009

Du kan ta leppestift på grisen...

Men det er fortsatt en gris! Vellvell, i dag hadde jeg en date med min venn Spraylakk, desverre ble han tom litt vel tidlig så det meste er litt halvgjort...

Hadde et par gamle lamper av denne sorten som alle en gang har sett.


Misliker disse sterkt, men min søknad om lyskroner ble desverre avvist denne gangen, så jeg tenkte jeg skulle prøve å "ta på litt leppestift". Den ene prøvde jeg hvit og den andre sølv. Den i sølv ble helt jæ...., så den skal bli hvit når jeg får kjøpt mer lakk. Den som ble hvit ser fortsatt ut som "en gris", men i det minste en hvit en!


Vi har også ekstremt lite benkplass på badet (skal muligens pusses opp innen året er omme... Muligens!), så når jeg og Glede var på loppis sist kjøpte jeg en slik fruktkurv som heger fra taket.


Vakkert...? Ikke helt, desverre har jeg en tendens til å sette funksjon foran form... :P Men den fikk i alle fall bli med ut å fikk seg en runde! Ble selvfølgelig tom for lakk litt vel tidlig, den har nok trengt en del strøk til.


Jaja, den ble i alle fall hvitere... :P

Min kjære pus var også ute, lurte på hva i alle dager jeg drev med...


Vi har skikkelig herlig vær i dag og det har blitt knallgrønt, det er det som skal til for å gjøre meg lykkelig. :)


Min versjon av "Elg i solnedgang", "Lampe i lavt sollys"... :P

7 kommentarer:

Ingunn sa...

Nå fikk jeg lyst til å spraye og!! Dette ble jo fint.

Takk for tipset.

Ingunn :)

Guttemamma sa...

Ler her jeg sitter...jeg setter i gang jeg g, uten å sjekke om vi har det jeg trenger...lampen ble jo fin da!! ha en fin kveld,klem fra Anette

Glede sa...

God kveld! Jeg sier det igjen, du er effektiv! Må seriøst kjøpe meg noe spraylakk jeg også. Har jeg sagt det før? Hmm.. :)

Babb sa...

Hei og hå! Det vart da bra, spraylakk ER en fin ting!

mi-rachel sa...

litt spray gjør susen! :)

Karna sa...

Det ble jo mye bedre da.....Lysekrone kommer nok.....

Anine sa...

Hei :)
Så flink du er med lakken... Jeg har selv oppdaget den for en liten stund siden. Fungerer skikkelig bra.
Speilet ditt ble råfint!
En bunnløs lommebok hadde vært greit, værtfall for en stund.. :)
Du får ha en fin dag og kose deg i helgen!