tirsdag 12. mai 2009

Besøk! :)

I kveld har jeg hatt besøk av to av mine beste venninner. Jeg har kjent dem hele livet, og det er alltid på koselig når vi møtes. :) I dag gikk det som vanlig i skravling, i tillegg til at jeg hadde baka muffins og en av mine venninner hadde med Delfiakake. Deilig med en unnskyldning til å meske seg også! (Som om jeg trenger en... hehe...)




Her har boksen min fått brukt seg også, i morgen skal den få være med på jobb med restene, tipper den blir satt pris på der. Muffinsen er originalt laga av Gledes oppskrift, men jeg har kutta ut bringebær(ble så himla sur første gangen jeg laga dem) å tatt i valnøtter i stedet. Denne gangen bytta jeg også ut olje med kesam, kjente ingen forskjell! :) Disse nytes forresten kald, det synes i alle fall jeg er best.

Takk for besøket damer, gleder meg allerede til å møte dere igjen! ;)

3 kommentarer:

Babb sa...

Så koselig! Må prøve meg på disse muffinsene etterhvert jeg også, hvis ikke jeg får dem servert...hinthint;-)

Karna sa...

Så knallgode ut, tipper det er populært når du kommer på jobb med en kakeboks under armen, det faller iallefall i smak her hos oss...

Kos dere!

Glede sa...

Hei du! Mmm.. Nå ble jeg sulten. Jeg skal bake matmuffins i dag, får besøk av H og A. Med mais, ost og mye godt. Må prøve de muffinsene med valnøtter jeg også, det er jo såå godt! ;)