fredag 22. mai 2009

Besøk hos svigers og gave!!

Nå har vi vært et par dager hos svigers på Nordmøre, deilige late dager og en tur på fjellet i dag! :)

Ikke bare hadde vi det koselig, men jeg fikk til og med gave!! :D
Hva er det mon tro? Jo det er noe kjempekult som er vanskelig og dyrt å få tak i!
Kan du gjette??


HAHA, heldige meg!! :D


Hvis jeg får en bukett blomster av min kjære en gang (hinthint, leser du dette kjære..?), skal de få stå i den. Er ikke helt sikker hva jeg skal bruke den til enda, enn så lenge skal den få stå til pynt! :) Tusen takk svigermor! :)


Svigers bor på en vakker gård på Nordmøre, den har histore, sjel, grønt gress og fargerike blomster.








I stabburet har svigermor fiksa opp med masse gamle ting, det er såå utrolig lekkert! :D



Hun hadde også et par gamle nyyydelige tallerkenhyller. Svigerfar har kjøpt seg en ny fancy tre-arbeidsmaskin (heter kanskje ikke det men...) så jeg skal prøve å legge inn bestilling på en slik tallerkenhylle! :)




Skjønne tallerkener også!


Gi oss idag vårt daglige brød... Er det ikke herlig?! :D


Takk for oss! :)

4 kommentarer:

Babb sa...

Åhhhhh, min tur å bli misunnelig! Skikkelig tøff kanne og masse nydelige bilde fra gården:)

mi-rachel sa...

h e l d i g g r i s !! :)

Camilla sa...

ååå..så heldig du er.. :-) Ikke bare som har fått fin kanne, men som har så snille svigerser.. (det har igrunnen jeg og.. :-)

Ninas Drops sa...

Så flott det så ut på den gården.
Også så heldig du var da..helt herlig..
Fint å plassere blomster i ...fin ide=)
Drops